Ta strona używa plików Cookies. Korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacj dostępna jest w naszej Polityce Prywatności

Zamknij


Uszkodzenie wodomierza głównego

STRONA GŁÓWNAUszkodzenie wodomierza głównego

W przypadku uszkodzenia ( zatrzymania pracy ) wodomierza głównego prosimy
o zgłoszenie 885-802-161.

 

Właścicielem wodomierza głównego jest dostawca wody. Niesprawny wodomierz wymieniany jest przez monterów Spółki na inny w ustalonym z Klientem terminie. Jeżeli uszkodzenie powstało z winy odbiorcy, to odbiorca pokrywa koszty wymiany wodomierza.
 

Po zainstalowaniu ( wymianie ) wodomierza Odbiorca winien w obecności monterów Spółki sprawdzić, czy:

  • na łącznikach ( śrubunkach ) mocujących wodomierz zostały założone plomby Spółki,

  • wodomierz ma nałożoną cechę legalizacyjną (plombę) Urzędu Miar,

  • właściwie odczytano i zapisano wskazanie wodomierza.
     

Należy również potwierdzić podpisem na poleceniu monterskim wykonanie prac.
 

Uwaga! Spółka nie wymienia ( na koszt dostawcy wody ) wodomierzy zamontowanych na wewnętrznych instalacjach wodociągowych w budynkach ( tzw. podliczników ). Takie potrzeby należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo wykonywać we własnym zakresie.
 

Monterzy Spółki nie pobierają opłat gotówkowych za wymianę wodomierza!



PODAJ STAN

WODOMIERZA

W szybki i prosty sposób możesz
przesłać dane swojego wodomierza

PODAJ STAN

ZGŁOŚ AWARIE

WODOMIERZA / KANALIZACJI

W szybki i prosty sposób możesz
przesłać dane swojego wodomierza

ZGŁOŚ AWARIE

NASZE GALERIE


O NAS

Witamy na stronie Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie.
Informujemy, że wszystkie ważne informacje dotyczące przedsiębiorstwa, aktualnej taryfy na wodę
i ścieki, regulaminu dostawy wody i odbioru ścieków, załatwiania spraw, ochrony danych osobowych, aktualnych wyników badań wody znajdziecie Państwo na naszej stronie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

CZYTAJ WIĘCEJ