Ta strona używa plików Cookies. Korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacj dostępna jest w naszej Polityce Prywatności

Zamknij


Niesprawny zawór lub wyciek wody w otoczeniu wodomierza głównego

STRONA GŁÓWNANiesprawny zawór lub wyciek wody w otoczeniu wodomierza głównego

Jeżeli przyłącze znajduje się na nieruchomości i jest w posiadaniu „ODBIORCY USŁUG” – utrzymanie oraz wymiana zaworu przed
i za wodomierzem głównym odbywa się na koszt „Odbiorcy Usług” (gdyż stanowią one integralną część instalacji i przyłącza wodociągowego), dotyczy również uszkodzeń powstałych z winy „ODBIORCY USŁUG”.

Należy niezwłocznie o planowanej wymianie zaworu / zaworów  poinformować Spółkę telefoniczne (w godzinach 7.00-15.00 - 885 802 161,601 408 007), bądź drogą email: sekretariat@zwkiuk.swiebodzin.pl., co najmniej na 2 dni przed ustaloną datą wykonania wymiany zaworu celem zamknięcia przyłącza wodociągowego.


W przypadku uszkodzenia armatury w otoczeniu wodomierza głównego bądź wycieku prosimy o zgłoszenie 601-408-007 lub 601-408-006 lub poprzez formularz dostępny na stronie" Zgłoś awarię" https://www.zwkiuk.swiebodzin.pl/zgloszenie-awarii.

Uwaga! Nie wolno bez zgody Spółki samodzielnie demontować lub przemieszczać wodomierza głównego oraz zrywać plomb na urządzeniach i instalacjach wodociągowych.

 



PODAJ STAN

WODOMIERZA

W szybki i prosty sposób możesz
przesłać dane swojego wodomierza

PODAJ STAN

ZGŁOŚ AWARIE

WODOMIERZA / KANALIZACJI

W szybki i prosty sposób możesz
przesłać dane swojego wodomierza

ZGŁOŚ AWARIE

NASZE GALERIE


O NAS

Witamy na stronie Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie.
Informujemy, że wszystkie ważne informacje dotyczące przedsiębiorstwa, aktualnej taryfy na wodę
i ścieki, regulaminu dostawy wody i odbioru ścieków, załatwiania spraw, ochrony danych osobowych, aktualnych wyników badań wody znajdziecie Państwo na naszej stronie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

CZYTAJ WIĘCEJ